Щити управління вентиляційними системами OVT-FAN-2

  • Опис
  • Характеристики
  • Маркування

Tab 1

Шафа управління OVT-FAN-2 призначена для управління і захисту асинхронних електродвигунів вентиляторів припливної або витяжної системи вентиляції, а також припливної/витяжної системи вентиляції. Управління системою можливо кнопками з передньої панелі щита або дистанційно (сухими контактами).
Напруга живлення двигунів вентиляторів: ~ 380/220 В, 50 Гц.
Забезпечується захист двигуна по номінальному струму і біметалічним термоконтактам. Схема управління передбачає підключення перетворювача частоти. Система вентиляції відключається за сигналом "ПОЖЕЖА" (НЗ сухі контакти). Індикація на передній панелі щита: "Робота", "Аварія", "Мережа".
Шафу управління OVT-FAN-2 застосовують для управління вентиляторами наступних модифікацій:

  • Радіальними;
  • Даховими загального і спеціального призначення;
  • Канальними круглими і прямокутними;
  • Осьовими вентиляторами різних модифікацій;
  • Припливними і витяжними установками.
У стандартному виконанні щити OVT-FAN-2  виготовляються в пластиковому корпусі з класом захисту IP65 (потужність керованого електродвигуна до 15 кВт включно). Для управління електродвигуном 18,5 кВт і вище застосовується металевий корпус з класом захисту IP54. На вимогу можливе виготовлення щитів в корпусах з більш низьким класом IP.
Можливо виготовлення щитів управління OVT-FAN-2 для управління групою вентиляторів (двигунів). Стандартно для управління групою двигунів в одному щиті управління компонується управління до п'яти систем вентиляції.

 

Tab 2

  • Вмикання/вимикання вентилятора кнопками на щиті управління;
  • Сигналізація про роботу і аварії системи;
  • Дистанційне керування вентилятором замиканням зовнішнього контакту (сухі контакти);
  • Захист електродвигуна від перевантаження по струму (на автоматі захисту двигуна за допомогою регулювального диска встановлюється струм відключення, відповідно до номінальним струмом двигуна);
  • Захист вентилятора при спрацьовуванні біметалічного термоконтакту двигуна;
  • Відключення вентиляційної системи за сигналом "ПОЖЕЖА" пожежної сигналізації;
  • Одночасне відкриття / закриття повітряного клапану разом з вентилятором (привід відкрито/закрито або з поворотною пружиною, живлення 220 В);
  • Можливість підключення частотного перетворювача для регулювання обертів електродвигуна.

 

Tab 3